fredag 14 december 2007

Stockholm

Nu har jag lovat Nattis, Linnea och Malin att jag ska ta tag i bloggandet ordentligt igen, så ja nu är jag tillbaka.

Imorse kom man äntligen fram till Stockholm efter en 14 timmars tåg resa. Imorgon blir det äntligen dax för Hund 07!

Det första Malin gjorde då vi kom till Linneas pappas lägenhet som vi ska bo hos var att erövra datorn, Linnea började pyssla med hennes dator som hon fick i julklapp och Nattis satt och klagade på Malin ;)

Nästan hela dagen har vi befunnit oss nere på stan. Efter att vi varit där ett tag så kom även Madelene in för att träffas och springa omkring med oss. Super kul att även få träffa henne och prata en massa strunt. Träffade även Hanna och Julia på stan. Efter mycket om och men fann jag mig en topp och en tröja som jag köpte mig, sedan började ryggen värka.

Hur som helst imorgon är det äntligen dags för Hund 07, vi har planerat att vakna halv 7 på morgonen för att åka halv 8 så att vi är där i tid och hinner börja med att se lydnad och agility, sedan får vi se vart jag hamnar men Malin och dem ska i alla fall till kelpie-ringen och se. =)

Nej nu ska ja kolla film med resten. Ny uppdatering kommer kanske imorgon om jag kan luska till mig en data.

2 kommentarer:

Eros & Dex sa...

Hej hallå.... Är du i stockhplm, och bor dessutom hos Linneas pappa i sumpan?? Är ju typ 15-20 minuter att GÅ från mig!!!!
Är Dino med? Ska han tävla på mässan? hör mer än gärna av dig,
073-617 63 21
Maria Dex & Eros

Anonym sa...

Duktig Sanna! *klappa på huvudet* Äääääntligen har du tagit tag i bloggandet :) Hoppas du har det kul där nere med gänget!

www.bordernova.has.it